ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ

Παπαπαύλου Βασίλης
ΦΥΣΙΚΟΣ

Όταν πριν 30 σχεδόν χρόνια ξεκίνησα την φροντιστηριακή διδασκαλία ως Φυσικός, απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είχα ένα στόχο. Να προσφέρω τα κατάλληλα εφόδια σε νέους που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και ταυτόχρονα να τους στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, για να φτάσουν στο στόχο τους σπουδάζοντας το αντικείμενο της επιλογής τους.

Σε αυτή τη διαδρομή επέλεξα συνοδοιπόρους άξιους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, που όλοι μαζί συγκροτούμε μια δυνατή ομάδα, που ξέρει να κερδίζει. Αυτό είναι άλλωστε το μυστικό της καταξίωσης των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ. Η επιστημονική αλλά και η ανθρώπινη ποιότητα των καθηγητών τους. Η μεγάλη εμπειρία, η αγάπη και η αφοσίωσή τους στη διδασκαλία, η ταύτιση με τα όνειρα και τους στόχους των μαθητών.

Αυτοί είναι η δύναμη της επιτυχίας μας, που αποδεικνύεται κάθε χρόνο από τα ποσοστά εισαγωγής και τις πρωτιές των μαθητών μας.

Παπαπαύλου Κασσιανή
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και έχω επιλέξει συνειδητά να διδάξω εφήβους, αφού για μένα η Οικονομική Επιστήμη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και η κατανόησή της είναι το κλειδί για να αντιληφθούμε και να επιλύσουμε πολλά από τα καθημερινά μας προβλήματα.

Μέσα από τη διδασκαλία των Οικονομικών, επιδιώκω να μεταφέρω στους μαθητές μου τις απαιτούμενες γνώσεις, για να διανύσουμε μαζί το δημιουργικό δρόμο προς την επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Καραταράκης Μιχάλης

ΦΥΣΙΚΟΣ

Με τον Βασίλη Παπαπαύλου υπήρξαμε συμφοιτητές στο τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η παράλληλη πορεία μας στα φροντιστηριακά δρώμενα επί 30 χρόνια, μας προσέφερε εμπειρία, γνώση και πολλές χαρές μέσα από τις επιτυχίες των μαθητών μας. Σήμερα είμαι συνεργάτης του και μέλος της ομάδας καθηγητών των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.

Με τη διδασκαλία των μαθημάτων Φυσικής και Χημείας προσπαθώ βήμα- βήμα να εντρυφήσω τους μαθητές στον τρόπο σκέψης των Φυσικών Επιστημών, να βελτιώσω τις γνώσεις τους και να τους οδηγήσω στην επιτυχία.

Παπαδημητρίου Ιωάννα

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΕd) από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Έχω εργαστεί ως ωρομίσθια στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και από το 2000 έως σήμερα δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση έχοντας διδάξει όλα τα φιλολογικά μαθήματα και παράλληλα, επικαιροποιώ τις γνώσεις μου σε πεδία των Επιστημών Αγωγής.

Προτεραιότητά μου είναι η διάγνωση και η εκδίπλωση των δυνατοτήτων των μαθητών και η εξημμένη προσοχή τους, στην  προσέγγιση του προς διδασκαλία γνωστικού υλικού, καθοδηγώντας τον καθένα ν’ ανακαλύπτει και να κατακτά τη γνώση ερευνητικά μέσα από την ενίσχυση της αυτενέργειας. Για να συνδράμω, όμως, με την εξειδικευμένη εμπειρία μου στον αγώνα για την υλοποίηση των στοχεύσεων των μαθητών, το να εμβολιάσω το λειτούργημά μου με αφειδώλευτη αγάπη και τη φλόγα της μάθησης οδηγώντας τον κάθε μαθητή στο κατώφλι του δικού του νου, είναι μια sinequanon συνθήκη για τη διδασκαλία μου.

Επειδή, λοιπόν, το (εκ)παιδετικό έργο είναι ένα κατεξοχήν ευγενές έργο και αυτός που το ασκεί πρέπει ν ΄αγαπά στοργικά, να έχει θάρρος, ανοχή, αποφασιστικότητα και καρτερία, τα λόγια του μεγάλου Δασκάλου Χρίστου Τσολάκη αποτελούν πάντα τον οδοδείκτη στη διδασκαλία μου: «Δάσκαλο σε κάνει η διδακτική πράξη, αν της δοθείς ψυχή τε και σώματι. Αν δεν της παραδοθείς άνευ όρων, δάσκαλος δε γίνεσαι, κι ας διδάσκεις εκατό χρόνια!»

Γιαννούδη Όλγα

ΒΙΟΛΟΓΟΣ

Το ταξίδι στον μαγικό κόσμο της Βιολογίας ξεκίνησε για μένα από την Αλεξανδρούπολη, στο τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Επόμενος σταθμός ήταν το μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εφαρμοσμένη Γενετική και Βιοτεχνολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Το ταξίδι συνεχίζεται τα τελευταία 11 χρόνια παρέα με μαθητές και μαθήτριες, των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ που θέλουν στο δρόμο για το Πανεπιστήμιο να ανακαλύψουν και γιατί όχι να αγαπήσουν το μάθημα της Βιολογίας.

Πωλίνα Τρέντσιου

ΦΥΣΙΚΟΣ

Η αποφοίτησή μου από το τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ τον Μάρτιο του 2008 ήρθε ως φυσική συνέχεια και εξέλιξη των αποριών που είχα ως μαθήτρια, για το πώς δημιουργούνται διάφορα φυσικά φαινόμενα της καθημερινότητας. “Δεν μπορεί να συμβαίνουν κατα τύχη,κάπως θα πρέπει να εξηγούνται…”, προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου….και κάπως έτσι ξεκίνησε το υπέροχο ταξίδι της ΦΥΣΙΚΗΣ!!!

Έχοντας ενεργή παρουσία στον φροντιστηριακό χώρο από το 2009, καθημερινό μου κίνητρο είναι, μέσα απο την πηγαία και ειλικρινή παιδαγωγική αγάπη, να συμβάλλω στο να αγαπήσουν οι μαθητές μου μερικά από τα γοητευτικά στοιχεία της Φυσικής: την έλλειψη περιορισμού και την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει, την ικανότητα να αναλύει και να κατανοεί κανείς τα πράγματα από το μικρότερο (υποατομικό σωματίδιο) μέχρι το μεγαλύτερο (Σύμπαν) αλλα κυρίως την ευαισθητοποίηση για τον κόσμο γύρω μας!    

Αθανάσιος Μπαντές

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Αποφοίτησα από τη Φιλοσοφική Σχολή των Ιωαννίνων και συγκεκριμένα από το τμήμα του Φιλοσοφικού Παιδαγωγικού Ψυχολογικού το 1998. Από τότε βρίσκομαι στην ιδιωτική εκπαίδευση έχοντας ως κύριο στόχο να μεταδώσω στους μαθητές την αγάπη για τα φιλολογικά μαθήματα. Η κατανόηση της αξίας του ορθού λόγου, η διαμόρφωση κριτικής σκέψης, η συγκρότηση εκφραστικής επάρκειας και η καλλιέργεια της αντίληψης ότι η γνώση είναι πηγή χαράς συνιστούν εφόδιο για το σύνολο της ζωής διαμορφώνοντας την ποιότητα των καθημερινών ενασχολήσεων. Και οι ποιοτικές ασχολίες καταδεικνύουν και τους ποιοτικούς ανθρώπους, όπως τουλάχιστον διδάσκει η αρχαία ελληνική φιλοσοφία.

Όμως, η συνείδηση ότι η γνώση, ως άντληση ευχαρίστησης, αποτελεί διαρκή αναζήτηση καθιστά τις σχέσεις αμφίδρομες. Ο δάσκαλος μαθαίνει πολλά από τους μαθητές του. Από αυτή την άποψη, μαζί με τους μαθητές βρίσκομαι κι εγώ σε κατάσταση διαρκούς μαθητείας. Είναι η αιώνια μαθητεία του δασκάλου. Κι αυτή ακριβώς είναι η ευτυχία του επαγγέλματός μου.

Μαρία Καπουράνη

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έκτοτε εργάζομαι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και προσπαθώ να διεγείρω το ενδιαφέρον των μαθητών για τα φιλολογικά μαθήματα, καθώς η χρήση της γλώσσας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας αλλά και της ανάγκης μας για επικοινωνία.

Μέσα από την φοίτησή μου στο τμήμα του Φ.Π.Ψ και επιλέγοντας την κατεύθυνση της Ψυχολογίας, αντιλήφθηκα πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία των εφήβων στο δύσκολο αγώνα που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Γι’ αυτό λοιπόν,  στόχος μου είναι η υπεύθυνη καθοδήγηση και διαρκής υποστήριξη των μαθητών έτσι ώστε να καταφέρουν να εκπληρώσουν με επιτυχία τα όνειρά τους.

Χρηστίδης Κωνσταντίνος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Η ενασχόληση και το ενδιαφέρον μου για τα μαθηματικά ξεκίνησε από τα μαθητικά μου χρόνια και συνεχίστηκε στις πανεπιστημιακές μου σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του ΑΠΘ. Αυτό το ενδιαφέρον και τις γνώσεις προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου, εδώ και είκοσι τέσσερα χρόνια, που εργάζομαι στην φροντιστηριακή εκπαίδευση.

Στόχος δεν είναι μόνο η επιτυχία των μαθητών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, αλλά και η συνειδητοποίηση της αξίας που έχει η μαθηματική σκέψη σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Έχοντας ως κίνητρο την αγάπη για την διδασκαλία και την επαφή με τα παιδιά, αισθάνομαι ότι ασκώ το πιο γοητευτικό επάγγελμα, στον ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό χώρο των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.

Τσακιρίδης Νίκος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Ως απόφοιτος του Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δεν άργησε να μπει στη ζωή μου ο τομέας της εκπαίδευσης.

Από το 2009 που εντάχθηκα στην φροντιστηριακή διδασκαλία, βασική μου επιδίωξη είναι να διεγείρω το ενδιαφέρον των παιδιών για τα Μαθηματικά και ταυτόχρονα να τους βοηθήσω να αναπτύξουν τον ορθό τρόπο σκέψης που απαιτεί αυτή η επιστήμη, ώστε να κερδίσουν ένα πολύτιμο εφόδιο για όλη τους τη ζωή.

Γιατί όπως λέει και μια γνωστή φράση «δίνοντας σε κάποιον ένα ψάρι τον ταΐζεις για μια μέρα, μαθαίνοντας τον να ψαρεύει, τον ταΐζεις για μια ζωή».

Τσακιρίδης Γιώργος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι μεταπτυχιακές μου σπουδές στον τομέα της «Εφαρμοσμένης Πληροφορικής». 

Με την πολυετή εμπειρία μου στο χώρο της διδασκαλίας, ευελπιστώ πρώτα να εντάξω τους μαθητές στη λογική του προγραμματισμού και με σταθερά βήματα να τους προετοιμάσω για τη δοκιμασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Άλλωστε το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον» φιλοδοξεί να ταξιδέψει τους μαθητές στον γοητευτικό κόσμο της Αλγοριθμικής και ίσως είναι ένα από τα ελάχιστα μαθήματα, που προωθεί την αναλυτική σκέψη μειώνοντας τις λογικές αποστήθισης.

Στεφανίδου Αρχοντία

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στα 25 χρόνια του εκπαιδευτικού μου έργου έχω εντρυφήσει με υπομονή, μελέτη και μεθοδικότητα σε όλα τα αντικείμενα του κλάδου μου που αφορούν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αυτό που δίνει ώθηση και δύναμη στην αδιάλειπτη ενασχόλησή μου με τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων είναι βέβαια η αγάπη μου για τη μελέτη και ερμηνεία της γλώσσας στις ποικίλες μορφές της, αλλά πάνω απ’ όλα η χαρά της μετάδοσης των γνώσεων στους μαθητές μου και η προσφορά κάθε δυνατής βοήθειας σ’ αυτούς για την ευόδωση των προσπαθειών τους.

Η επιθυμία μου να βοηθώ τα παιδιά στην αναζήτηση της γνώσης και η μεγάλη μου χαρά όταν βλέπω την πρόοδο και την επιτυχία τους, με προκαλούν να συνεχίσω με αμείωτο ενδιαφέρον το γοητευτικό και ταυτόχρονα υπεύθυνο έργο του εκπαιδευτικού.

Αναστάσιος Γιαννούλης

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Τα μαθηματικά, μπήκαν στην ζωή μου ως ενδιαφέρον από την παιδική μου ηλικία, και συνεχίστηκαν με τις σπουδές μου στο Μαθηματικό Τμήμα του Α.Π.Θ. Όταν δίδαξα για πρώτη φορά, κατάλαβα πως αυτό ήταν που θα ήθελα να κάνω. Μετά από 10 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, η σκέψη παραμένει η ίδια. 

 Στόχος μου, σε πρώτο επίπεδο είναι να βοηθήσω τους μαθητές και τις μαθήτριες να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις σχολικές τους υποχρεώσεις και να εισάγονται στο πανεπιστημιακό τμήμα της επιλογής τους. Κατά δεύτερον, επιθυμώ να καλλιεργήσουν την μαθηματική τους σκέψη, η οποία θα γίνει εφόδιο στις ζωές τους.

Μήτσιου Χρήστος

ΦΥΣΙΚΟΣ

Με πατέρα φυσικό και μαλιστα έναν άνθρωπο παθιασμένο με την επιστήμη του ο οποίος ταυτόχρονα υπήρξε δάσκαλος και μέντορας μου, η επιλογή μου να ακολουθήσω τα βήματα του στον συναρπαστικό κόσμο της φυσικής υπήρξε περίπου μονόδρομος για μένα.

Αποφοιτώντας στη συνεχεια απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης διαπίστωσα με ικανοποίηση ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ήταν αυτό το οποίο ήμουν προορισμένος να ακολουθήσω και να υπηρετήσω, καθώς θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική και εξόχως δημιουργική τη διαδικασία μετάδοσης της γνώσης στους μαθητές.

Φέτος με ιδιαίτερη χαρά και συναίσθηση της ευθύνης, θα συνεχίσω το διδακτικό μου έργο μέσα στους κόλπους των φροντιστηριων Παπαπαυλου, συνυπηρετώντας με καταξιωμένους και έμπειρους συναδέλφους, πρόθυμος να συνεισφέρω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην εκπαίδευση και την επιτυχία των μαθητών μας.

Έφη Γεωργοπούλου

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος του μεταπτυχιακού Διπλώματος: «Σπουδές στην Εκπαίδευση» του Ελληνικού  Ανοικτού Πανεπιστημίου. ΄Έχω αποκτήσει επάρκεια στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας του Α.Π.Θ. & είμαι Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Εργάζομαι στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης από το 2000 και η διδασκαλία κατ’ εμέ συνιστά όχι μια απλή τεχνική μετάδοσης γνώσεων, αλλά μια πραγματική τέχνη, που με την πολύτιμη αρωγή της Ποίησης, της Μουσικής, της Ζωγραφικής, και του Κινηματογράφου μπορεί να συνδράμει στην ουσιαστική παιδευτική εξέλιξη των μαθητών μου, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και τον κριτικό τους στοχασμό. Εξάλλου, σύμφωνα με τον κορυφαίο στοχαστή T. Adorno: «Η τέχνη είναι μια διέξοδος από τον κόσμο και όμως δεν μας βγάζει από αυτόν. Κάθε εμπειρία ενός έργου τέχνης σχετίζεται με το περιβάλλον του, με τη σημασία και τη θέση του, με τον τύπο του, κυριολεκτικά και μεταφορικά». Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, η διπλωματική εργασία στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών μου σπουδών αφορά στον τρόπο που η αισθητική εμπειρία επιδρά στον κριτικό στοχασμό των εκπαιδευομένων. 

Το ταξίδι μου στον χώρο της εκπαίδευσης συνιστά μια διαρκή αναζήτηση & πειραματισμό,  στο οποίο έχω πάντα δίπλα μου αξιόλογους συναδέλφους και τους μαθητές μου, που αγαπούν να ταξιδεύουμε παρέα και να ανακαλύπτουμε τη γνώση μέσα από ενδιαφέροντα, δημιουργικά και καινοτόμα μονοπάτια.