ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ

Παπαπαύλου Βασίλης ΦΥΣΙΚΟΣ

Όταν πριν 30 σχεδόν χρόνια ξεκίνησα την φροντιστηριακή διδασκαλία ως Φυσικός, απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είχα ένα στόχο. Να προσφέρω τα κατάλληλα εφόδια σε νέους που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και ταυτόχρονα να τους στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, για να φτάσουν στο στόχο τους σπουδάζοντας το αντικείμενο της επιλογής τους.

Σε αυτή τη διαδρομή επέλεξα συνοδοιπόρους άξιους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, που όλοι μαζί συγκροτούμε μια δυνατή ομάδα, που ξέρει να κερδίζει. Αυτό είναι άλλωστε το μυστικό της καταξίωσης των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ. Η επιστημονική αλλά και η ανθρώπινη ποιότητα των καθηγητών τους. Η μεγάλη εμπειρία, η αγάπη και η αφοσίωσή τους στη διδασκαλία, η ταύτιση με τα όνειρα και τους στόχους των μαθητών.

Αυτοί είναι η δύναμη της επιτυχίας μας, που αποδεικνύεται κάθε χρόνο από τα ποσοστά εισαγωγής και τις πρωτιές των μαθητών μας.

Παπαπαύλου Κασσιανή
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης του Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και έχω επιλέξει συνειδητά να διδάξω εφήβους, αφού για μένα η Οικονομική Επιστήμη αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και η κατανόησή της είναι το κλειδί για να αντιληφθούμε και να επιλύσουμε πολλά από τα καθημερινά μας προβλήματα.

Μέσα από τη διδασκαλία των Οικονομικών, επιδιώκω να μεταφέρω στους μαθητές μου τις απαιτούμενες γνώσεις, για να διανύσουμε μαζί το δημιουργικό δρόμο προς την επιτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Καραταράκης Μιχάλης

ΦΥΣΙΚΟΣ

Με τον Βασίλη Παπαπαύλου υπήρξαμε συμφοιτητές στο τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η παράλληλη πορεία μας στα φροντιστηριακά δρώμενα επί 30 χρόνια, μας προσέφερε εμπειρία, γνώση και πολλές χαρές μέσα από τις επιτυχίες των μαθητών μας. Σήμερα είμαι συνεργάτης του και μέλος της ομάδας καθηγητών των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.

Με τη διδασκαλία των μαθημάτων Φυσικής και Χημείας προσπαθώ βήμα- βήμα να εντρυφήσω τους μαθητές στον τρόπο σκέψης των Φυσικών Επιστημών, να βελτιώσω τις γνώσεις τους και να τους οδηγήσω στην επιτυχία.

Παπαδημητρίου Ιωάννα

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΕd) από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Έχω εργαστεί ως ωρομίσθια στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και από το 2000 έως σήμερα δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση έχοντας διδάξει όλα τα φιλολογικά μαθήματα και παράλληλα, επικαιροποιώ τις γνώσεις μου σε πεδία των Επιστημών Αγωγής.

Προτεραιότητά μου είναι η διάγνωση και η εκδίπλωση των δυνατοτήτων των μαθητών και η εξημμένη προσοχή τους, στην  προσέγγιση του προς διδασκαλία γνωστικού υλικού, καθοδηγώντας τον καθένα ν’ ανακαλύπτει και να κατακτά τη γνώση ερευνητικά μέσα από την ενίσχυση της αυτενέργειας. Για να συνδράμω, όμως, με την εξειδικευμένη εμπειρία μου στον αγώνα για την υλοποίηση των στοχεύσεων των μαθητών, το να εμβολιάσω το λειτούργημά μου με αφειδώλευτη αγάπη και τη φλόγα της μάθησης οδηγώντας τον κάθε μαθητή στο κατώφλι του δικού του νου, είναι μια sinequanon συνθήκη για τη διδασκαλία μου.

Επειδή, λοιπόν, το (εκ)παιδετικό έργο είναι ένα κατεξοχήν ευγενές έργο και αυτός που το ασκεί πρέπει ν ΄αγαπά στοργικά, να έχει θάρρος, ανοχή, αποφασιστικότητα και καρτερία, τα λόγια του μεγάλου Δασκάλου Χρίστου Τσολάκη αποτελούν πάντα τον οδοδείκτη στη διδασκαλία μου: «Δάσκαλο σε κάνει η διδακτική πράξη, αν της δοθείς ψυχή τε και σώματι. Αν δεν της παραδοθείς άνευ όρων, δάσκαλος δε γίνεσαι, κι ας διδάσκεις εκατό χρόνια!»

Γιαννούδη Όλγα

ΒΙΟΛΟΓΟΣ

Το ταξίδι στον μαγικό κόσμο της Βιολογίας ξεκίνησε για μένα από την Αλεξανδρούπολη, στο τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Επόμενος σταθμός ήταν το μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εφαρμοσμένη Γενετική και Βιοτεχνολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Το ταξίδι συνεχίζεται τα τελευταία 11 χρόνια παρέα με μαθητές και μαθήτριες, των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ που θέλουν στο δρόμο για το Πανεπιστήμιο να ανακαλύψουν και γιατί όχι να αγαπήσουν το μάθημα της Βιολογίας.

Χαραλαμπίδου Μυροφόρα

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Η αποφοίτησή μου από το τμήμα Κλασικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης υπήρξε το εφαλτήριο της διδακτικής πορείας μου.

Ύψιστος στόχος του διδακτικού έργου μου είναι η αναγνώριση και η σωστή αξιολόγηση των δυνατοτήτων και των αναγκών των μαθητών μου και γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο επέλεξα να συμμετάσχω στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη.

Είναι τιμή μου που αποτελώ μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας των Φροντιστηρίων Παπαπαύλου και χαρά μου η συνεργασία με τα παιδιά.

Χρηστίδης Κωνσταντίνος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Η ενασχόληση και το ενδιαφέρον μου για τα μαθηματικά ξεκίνησε από τα μαθητικά μου χρόνια και συνεχίστηκε στις πανεπιστημιακές μου σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του ΑΠΘ. Αυτό το ενδιαφέρον και τις γνώσεις προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου, εδώ και είκοσι τέσσερα χρόνια, που εργάζομαι στην φροντιστηριακή εκπαίδευση.

Στόχος δεν είναι μόνο η επιτυχία των μαθητών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, αλλά και η συνειδητοποίηση της αξίας που έχει η μαθηματική σκέψη σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Έχοντας ως κίνητρο την αγάπη για την διδασκαλία και την επαφή με τα παιδιά, αισθάνομαι ότι ασκώ το πιο γοητευτικό επάγγελμα, στον ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό χώρο των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.

Τσακιρίδης Νίκος

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

Ως απόφοιτος του Μαθηματικού τμήματος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, δεν άργησε να μπει στη ζωή μου ο τομέας της εκπαίδευσης.

Από το 2009 που εντάχθηκα στην φροντιστηριακή διδασκαλία, βασική μου επιδίωξη είναι να διεγείρω το ενδιαφέρον των παιδιών για τα Μαθηματικά και ταυτόχρονα να τους βοηθήσω να αναπτύξουν τον ορθό τρόπο σκέψης που απαιτεί αυτή η επιστήμη, ώστε να κερδίσουν ένα πολύτιμο εφόδιο για όλη τους τη ζωή.

Γιατί όπως λέει και μια γνωστή φράση «δίνοντας σε κάποιον ένα ψάρι τον ταΐζεις για μια μέρα, μαθαίνοντας τον να ψαρεύει, τον ταΐζεις για μια ζωή».

Ιωάννης Νέδος

ΦΥΣΙΚΟΣ

Eίμαι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης. Επέλεξα τη φυσική γιατί την αγαπούσα και την εκπαίδευση γιατί απολαμβάνω  να δείχνω και στους άλλους τις ομορφιές των θετικών επιστημών. Μιλώ σε μαθητές για το σύμπαν, τις μηχανές του χρόνου, τις νανομηχανές και τις χημικές αντιδράσεις πάνω από 10 χρόνια και είμαι μέλος της MENSA.

Ως ρεαλιστής, βλέπω τα πράγματα με αισιοδοξία και ενδιαφέρομαι αληθινά για τα παιδιά και την πρόοδό τους τόσο σαν μαθητές, όσο και σαν ανθρώπους. Εξάλλου, ο Μέγας Αλέξανδρος είχε πει για τον δάσκαλό του, τον Αριστοτέλη: το ζην το οφείλω στους γονείς μου, το ευ ζην στον δάσκαλό μου. Αυτό ευελπιστώ να πετύχω και με τους μαθητές μου.

Τσακιρίδης Γιώργος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του ΑΠΘ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι μεταπτυχιακές μου σπουδές στον τομέα της «Εφαρμοσμένης Πληροφορικής». 

Με την πολυετή εμπειρία μου στο χώρο της διδασκαλίας, ευελπιστώ πρώτα να εντάξω τους μαθητές στη λογική του προγραμματισμού και με σταθερά βήματα να τους προετοιμάσω για τη δοκιμασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Άλλωστε το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον» φιλοδοξεί να ταξιδέψει τους μαθητές στον γοητευτικό κόσμο της Αλγοριθμικής και ίσως είναι ένα από τα ελάχιστα μαθήματα, που προωθεί την αναλυτική σκέψη μειώνοντας τις λογικές αποστήθισης.

Στεφανίδου Αρχοντία

ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στα 25 χρόνια του εκπαιδευτικού μου έργου έχω εντρυφήσει με υπομονή, μελέτη και μεθοδικότητα σε όλα τα αντικείμενα του κλάδου μου που

αφορούν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αυτό που δίνει ώθηση και δύναμη στην αδιάλειπτη ενασχόλησή μου με τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων είναι βέβαια η αγάπη μου για τη μελέτη και ερμηνεία της γλώσσας στις ποικίλες μορφές της, αλλά πάνω απ’ όλα

η χαρά της μετάδοσης των γνώσεων στους μαθητές μου και η προσφορά κάθε δυνατής βοήθειας σ’ αυτούς για την ευόδωση των προσπαθειών τους.

Η επιθυμία μου να βοηθώ τα παιδιά στην αναζήτηση της γνώσης και η μεγάλη μου χαρά

όταν βλέπω την πρόοδο και την επιτυχία τους, με προκαλούν να συνεχίσω με αμείωτο

ενδιαφέρον το γοητευτικό και ταυτόχρονα υπεύθυνο έργο του εκπαιδευτικού.