ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΜΑΣ
ΦΥΣΙΚΟΣ
Όταν πριν 35 σχεδόν χρόνια ξεκίνησα την φροντιστηριακή διδασκαλία ως Φυσικός, απόφοιτος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είχα ένα στόχο. Να προσφέρω τα κατάλληλα εφόδια σε νέους που θέλουν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους και ταυτόχρονα να τους στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, για να φτάσουν στο στόχο τους σπουδάζοντας το αντικείμενο της επιλογής τους.
Σε αυτή τη διαδρομή επέλεξα συνοδοιπόρους άξιους και καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, που όλοι μαζί συγκροτούμε μια δυνατή ομάδα, που ξέρει να κερδίζει. Αυτό είναι άλλωστε το μυστικό της καταξίωσης των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ. Η επιστημονική αλλά και η ανθρώπινη ποιότητα των καθηγητών τους. Η μεγάλη εμπειρία, η αγάπη και η αφοσίωσή τους στη διδασκαλία, η ταύτιση με τα όνειρα και τους στόχους των μαθητών.
Αυτοί είναι η δύναμη της επιτυχίας μας, που αποδεικνύεται κάθε χρόνο από τα ποσοστά εισαγωγής και τις πρωτιές των μαθητών μας.
ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ
Τελειώνοντας το Λύκειο, με κέρδισαν οι Οικονομικές Επιστήμες και έτσι σήμερα ως απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης επιχειρήσεων του ΠΑ.ΜΑΚ, βρίσκομαι δίπλα στους μαθητές μας, για να τους διδάξω τις βασικές αρχές της οικονομίας, ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την κατανόηση πολλών προβλημάτων που απασχολούν τις σύγχρονες κοινωνίες.
Η επαφή με τα παιδιά και η αγάπη για τη διδασκαλία και τη μετάδοση γνώσεων είναι η κινητήριος δύναμη που με ωθεί κάθε χρόνο να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στην τάξη. Η επιτυχία στις Πανελλαδικές είναι μια απαιτητική, μα δημιουργική, διαδικασία και είναι χαρά μου να συμμετέχω και να βοηθώ τα παιδιά να πετύχουν τα όνειρά τους.
Καραταράκης Μιχάλης
ΦΥΣΙΚΟΣ
Με τον Βασίλη Παπαπαύλου υπήρξαμε συμφοιτητές στο τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η παράλληλη πορεία μας στα φροντιστηριακά δρώμενα επί 30 χρόνια, μας προσέφερε εμπειρία, γνώση και πολλές χαρές μέσα από τις επιτυχίες των μαθητών μας. Σήμερα είμαι συνεργάτης του και μέλος της ομάδας καθηγητών των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.
Με τη διδασκαλία των μαθημάτων Φυσικής και Χημείας προσπαθώ βήμα- βήμα να εντρυφήσω τους μαθητές στον τρόπο σκέψης των Φυσικών Επιστημών, να βελτιώσω τις γνώσεις τους και να τους οδηγήσω στην επιτυχία.
Παπαδημητρίου Ιωάννα
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Κλασικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (ΜΕd) από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Έχω εργαστεί ως ωρομίσθια στη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση και από το 2000 έως σήμερα δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στην ιδιωτική εκπαίδευση έχοντας διδάξει όλα τα φιλολογικά μαθήματα και παράλληλα, επικαιροποιώ τις γνώσεις μου σε πεδία των Επιστημών Αγωγής.
Προτεραιότητά μου είναι η διάγνωση και η εκδίπλωση των δυνατοτήτων των μαθητών και η εξημμένη προσοχή τους, στην προσέγγιση του προς διδασκαλία γνωστικού υλικού, καθοδηγώντας τον καθένα ν’ ανακαλύπτει και να κατακτά τη γνώση ερευνητικά μέσα από την ενίσχυση της αυτενέργειας. Για να συνδράμω, όμως, με την εξειδικευμένη εμπειρία μου στον αγώνα για την υλοποίηση των στοχεύσεων των μαθητών, το να εμβολιάσω το λειτούργημά μου με αφειδώλευτη αγάπη και τη φλόγα της μάθησης οδηγώντας τον κάθε μαθητή στο κατώφλι του δικού του νου, είναι μια sinequanon συνθήκη για τη διδασκαλία μου.
Επειδή, λοιπόν, το (εκ)παιδετικό έργο είναι ένα κατεξοχήν ευγενές έργο και αυτός που το ασκεί πρέπει ν ΄αγαπά στοργικά, να έχει θάρρος, ανοχή, αποφασιστικότητα και καρτερία, τα λόγια του μεγάλου Δασκάλου Χρίστου Τσολάκη αποτελούν πάντα τον οδοδείκτη στη διδασκαλία μου: «Δάσκαλο σε κάνει η διδακτική πράξη, αν της δοθείς ψυχή τε και σώματι. Αν δεν της παραδοθείς άνευ όρων, δάσκαλος δε γίνεσαι, κι ας διδάσκεις εκατό χρόνια!»
Γιαννούδη Όλγα
ΒΙΟΛΟΓΟΣ
Το ταξίδι στον μαγικό κόσμο της Βιολογίας ξεκίνησε για μένα από την Αλεξανδρούπολη, στο τμήμα Μοριακής Βιολογίας και Γενετικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Επόμενος σταθμός ήταν το μεταπτυχιακό δίπλωμα στην εφαρμοσμένη Γενετική και Βιοτεχνολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Το ταξίδι συνεχίζεται τα τελευταία 11 χρόνια παρέα με μαθητές και μαθήτριες, των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ που θέλουν στο δρόμο για το Πανεπιστήμιο να ανακαλύψουν και γιατί όχι να αγαπήσουν το μάθημα της Βιολογίας.
Πωλίνα Τρέντσιου
ΦΥΣΙΚΟΣ
Η αποφοίτησή μου από το τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ τον Μάρτιο του 2008 ήρθε ως φυσική συνέχεια και εξέλιξη των αποριών που είχα ως μαθήτρια, για το πώς δημιουργούνται διάφορα φυσικά φαινόμενα της καθημερινότητας. “Δεν μπορεί να συμβαίνουν κατα τύχη,κάπως θα πρέπει να εξηγούνται…”, προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου….και κάπως έτσι ξεκίνησε το υπέροχο ταξίδι της ΦΥΣΙΚΗΣ!!!
Έχοντας ενεργή παρουσία στον φροντιστηριακό χώρο από το 2009, καθημερινό μου κίνητρο είναι, μέσα απο την πηγαία και ειλικρινή παιδαγωγική αγάπη, να συμβάλλω στο να αγαπήσουν οι μαθητές μου μερικά από τα γοητευτικά στοιχεία της Φυσικής: την έλλειψη περιορισμού και την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει, την ικανότητα να αναλύει και να κατανοεί κανείς τα πράγματα από το μικρότερο (υποατομικό σωματίδιο) μέχρι το μεγαλύτερο (Σύμπαν) αλλα κυρίως την ευαισθητοποίηση για τον κόσμο γύρω μας!
Μαρία Καπουράνη
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Έκτοτε εργάζομαι στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και προσπαθώ να διεγείρω το ενδιαφέρον των μαθητών για τα φιλολογικά μαθήματα, καθώς η χρήση της γλώσσας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας αλλά και της ανάγκης μας για επικοινωνία.
Μέσα από την φοίτησή μου στο τμήμα του Φ.Π.Ψ και επιλέγοντας την κατεύθυνση της Ψυχολογίας, αντιλήφθηκα πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία των εφήβων στο δύσκολο αγώνα που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Γι’ αυτό λοιπόν, στόχος μου είναι η υπεύθυνη καθοδήγηση και διαρκής υποστήριξη των μαθητών έτσι ώστε να καταφέρουν να εκπληρώσουν με επιτυχία τα όνειρά τους.
Αγγελακοπούλου Κρυσταλλένια
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Ως σηματοδότη της εκπαιδευτικής μου πορείας έχω πάντοτε τη ρήση του Νίκου Καζαντζάκη: «Ο ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας τον μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες». Δική μου έγνοια, λοιπόν, είναι η ανάπτυξη ενός βαθύτερου δεσμού με κάθε παιδί ώστε μέσα από μια σχέση εμπιστοσύνης να καταφέρω να το οδηγήσω όχι απλώς στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, αλλά στην υπέρβαση του εαυτού του. Γιατί θεωρώ πως τα όρια τα θέτουμε εμείς στον εαυτό μας. Η υπέρβασή τους δε, είναι ζήτημα απόφασης και δουλειάς. Μαζί μπορούμε να υπερβούμε τα όρια και να βρούμε τους δρόμους που ανοίγονται μπροστά στον καθένα.
Παπαγγελή Εύη
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Χρηστίδης Κωνσταντίνος
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Η ενασχόληση και το ενδιαφέρον μου για τα μαθηματικά ξεκίνησε από τα μαθητικά μου χρόνια και συνεχίστηκε στις πανεπιστημιακές μου σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του ΑΠΘ. Αυτό το ενδιαφέρον και τις γνώσεις προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στους μαθητές μου, εδώ και είκοσι τέσσερα χρόνια, που εργάζομαι στην φροντιστηριακή εκπαίδευση.
Στόχος δεν είναι μόνο η επιτυχία των μαθητών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, αλλά και η συνειδητοποίηση της αξίας που έχει η μαθηματική σκέψη σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας. Έχοντας ως κίνητρο την αγάπη για την διδασκαλία και την επαφή με τα παιδιά, αισθάνομαι ότι ασκώ το πιο γοητευτικό επάγγελμα, στον ιδιαίτερα ευχάριστο και φιλικό χώρο των φροντιστηρίων ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ.
Τσακιρίδης Γιώργος
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
Στεφανίδου Αρχοντία
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Είμαι απόφοιτος του τμήματος Φιλολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Στα 25 χρόνια του εκπαιδευτικού μου έργου έχω εντρυφήσει με υπομονή, μελέτη και μεθοδικότητα σε όλα τα αντικείμενα του κλάδου μου που αφορούν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Αυτό που δίνει ώθηση και δύναμη στην αδιάλειπτη ενασχόλησή μου με τη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων είναι βέβαια η αγάπη μου για τη μελέτη και ερμηνεία της γλώσσας στις ποικίλες μορφές της, αλλά πάνω απ’ όλα η χαρά της μετάδοσης των γνώσεων στους μαθητές μου και η προσφορά κάθε δυνατής βοήθειας σ’ αυτούς για την ευόδωση των προσπαθειών τους.
Η επιθυμία μου να βοηθώ τα παιδιά στην αναζήτηση της γνώσης και η μεγάλη μου χαρά όταν βλέπω την πρόοδο και την επιτυχία τους, με προκαλούν να συνεχίσω με αμείωτο ενδιαφέρον το γοητευτικό και ταυτόχρονα υπεύθυνο έργο του εκπαιδευτικού.
Αναστάσιος Γιαννούλης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Τα μαθηματικά, μπήκαν στην ζωή μου ως ενδιαφέρον από την παιδική μου ηλικία, και συνεχίστηκαν με τις σπουδές μου στο Μαθηματικό Τμήμα του Α.Π.Θ. Όταν δίδαξα για πρώτη φορά, κατάλαβα πως αυτό ήταν που θα ήθελα να κάνω. Μετά από 10 χρόνια εργασιακής εμπειρίας, η σκέψη παραμένει η ίδια.
Στόχος μου, σε πρώτο επίπεδο είναι να βοηθήσω τους μαθητές και τις μαθήτριες να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις σχολικές τους υποχρεώσεις και να εισάγονται στο πανεπιστημιακό τμήμα της επιλογής τους. Κατά δεύτερον, επιθυμώ να καλλιεργήσουν την μαθηματική τους σκέψη, η οποία θα γίνει εφόδιο στις ζωές τους.
Μήτσιου Χρήστος
ΦΥΣΙΚΟΣ
Με πατέρα φυσικό και μαλιστα έναν άνθρωπο παθιασμένο με την επιστήμη του ο οποίος ταυτόχρονα υπήρξε δάσκαλος και μέντορας μου, η επιλογή μου να ακολουθήσω τα βήματα του στον συναρπαστικό κόσμο της φυσικής υπήρξε περίπου μονόδρομος για μένα.
Αποφοιτώντας στη συνεχεια απο το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης διαπίστωσα με ικανοποίηση ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ήταν αυτό το οποίο ήμουν προορισμένος να ακολουθήσω και να υπηρετήσω, καθώς θεωρώ ιδιαίτερα σημαντική και εξόχως δημιουργική τη διαδικασία μετάδοσης της γνώσης στους μαθητές.
Με ιδιαίτερη χαρά και συναίσθηση της ευθύνης, επιτελώ το διδακτικό μου έργο μέσα στους κόλπους των φροντιστηριων Παπαπαυλου, συνυπηρετώντας με καταξιωμένους και έμπειρους συναδέλφους, πρόθυμος να συνεισφέρω κι εγώ με όλες μου τις δυνάμεις στην εκπαίδευση και την επιτυχία των μαθητών μας.
Ξενιτίδου Βαρβάρα
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Ως εκπαιδευτικός, πρωταρχικό μου μέλημα, πέρα από την ουσιαστική απόκτηση γνώσεων, είναι η αλληλεπίδραση με τους μαθητές και η άριστη συνεργασία, ώστε ο καθένας μας, καταβάλλοντας τη δική του προσπάθεια,να φτάσει στην επιτυχία του. Παράλληλα, σημαντικό ρόλο κατέχει και η ψυχολογία του εκάστοτε μαθητή, επομένως είναι αδήριτη ανάγκη για εμένα και η εποικοδομητική επικοινωνία στα πλαίσια του μαθήματος, καθώς και η προσπάθεια αναζήτησης της λύσης οποιασδήποτε απορίας ή προβλήματος.
Σε αυτόν, λοιπόν, τον αγώνα της αμφίδρομης διαδικασίας της μάθησης, τόσο από τους μαθητές όσο και από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό, αυτό που μένει στο τέλος της ημέρας είναι το χαμόγελο στο πρόσωπο των παιδιών, ειδικά δε όταν βλέπουν τους κόπους τους να αποδίδουν καρπούς.
Κορακάς Θανάσης
ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ
Στόχος μου η αγαστή συνεργασία με τους μαθητές μου, η συνεχής και ουσιαστική μεταξύ μας επικοινωνία για να μπορώ και εγώ με τη σειρά μου να φωνάξω τη ρήση του Καζαντζάκη: “Φτάσε όπου δεν μπορείς παιδί μου”.
Δεσλής Δημήτρης
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ
Μέσα από την επαφή με τα μαθηματικά, μπορεί ο εκπαιδευτικός να οργανώσει και να μεθοδεύσει τον τρόπο σκέψης των παιδιών, ώστε να εξοικονομούν χρόνο και ενέργεια, απλοποιώντας τις εργασίες και υποχρεώσεις τους.
Για αυτό, την τελευταία δεκαετία που ασχολούμαι με την παράδοση του συγκεκριμένου μαθήματος, προσπαθώ να επιμορφώνομαι πάνω στη βελτιστοποίηση των διδακτικών μεθόδων και την πιο εξατομικευμένη προσέγγιση των μαθητών. Μέσα από την παρακολούθηση και ολοκλήρωση μεταπτυχιακών σπουδών πάνω σε θέματα Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης, είμαι περισσότερο ενημερωμένος γύρω από θέματα μαθησιακών δυσκολιών, ωστόσο η καθημερινή τριβή με τις δυσκολίες των μαθητών θέτει νέες προκλήσεις τις οποίες με χαρά και μεράκι επιθυμώ να αντιμετωπίζω.
Η μάθηση πρέπει να είναι μια ευχάριστη διαδικασία για τους μαθητές, και έργο μας είναι να τους εντάσσουμε σε αυτή, ενθαρρύνοντάς τους να παίρνουν πρωτοβουλίες, ώστε με τη δική μας καθοδήγηση να φθάνουν στην κατάκτηση της γνώσης και την επιτυχία.
Με τον τρόπο αυτό, θα βρίσκει εφαρμογή αυτό που είπε κάποιος φιλόσοφος «Πες μου και θα το ξεχάσω, δείξε μου κι ίσως θυμηθώ, κάνε με να το βιώσω και θα καταλάβω». Είθε να το πετύχουμε αυτό μαζί με τους μαθητές μας.