Άρθρο του Βασίλη Παπαπαύλου

Πολλές φορές γίνεται συζήτηση για το ρόλο της φροντιστηριακής εκπαίδευσης και την αναγκαιότητα της. Ως μέλος της ΟΕΦΕ και πρόεδρος του Συλλόγου Φροντιστών της πόλης μας, αλλά και από την μακρόχρονη εκπαιδευτική μου εμπειρία είμαι πεισμένος ότι το Φροντιστήριο αποτελεί ένα θεσμό διακριτό και συμπληρωματικό της δημόσιας εκπαίδευσης, που όχι μόνο δεν την αντικαθιστά αλλά την υποστηρίζει.

Η αναγκαιότητα του άλλωστε αποδεικνύεται από την μακραίωνη ιστορία του, στη χώρα μας αλλά και παγκοσμίως. Πάνω από 100 χρόνια λειτουργούν φροντιστήρια στην Ελλάδα και είναι βέβαιο ότι βοήθησαν γενιές μαθητών να ανέβουν τις σκάλες του Πανεπιστημίου.

Ιδίως στη σημερινή εποχή των εκπαιδευτικών αλλαγών, του υψηλού ανταγωνισμού και των ειδικών συνθηκών στην εκπαίδευση, η δυνατότητα ενός μαθητή να εμβαθύνει στην γνώση με οργάνωση και μεθοδολογία γίνεται πιο αναγκαία.

Ο σημερινός μαθητής αλλά και η οικογένειά του συνειδητοποιούν ότι αυξάνουν τις πιθανότητες επιτυχίας αν εμπιστευθούν ένα οργανωμένο, επικουρικό σύστημα εκπαίδευσης με εξειδικευμένους καθηγητές, αλλά και επιπλέον παροχές που επιτρέπουν αύξηση της απόδοσης και τεκμηρίωσή της. Άλλωστε ο υγιής ανταγωνισμός και η άμιλλα μεταξύ των μαθητών αναπτύσσουν τη μαθησιακή ικανότητα και βελτιώνουν την απόδοση των μαθητών.

Τα επίσημα φροντιστήρια μέλη της ΟΕΦΕ είναι σύγχρονες εκπαιδευτικές μονάδες με καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, που εκπαιδεύονται διαρκώς αναζητώντας νέες μεθόδους διδασκαλίας, για να κάνουν το μάθημα βατό και κατανοητό.

Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα και προτεραιότητα για τους νέους μας και η φροντιστηριακή εκπαίδευση είναι πολύτιμος σύμμαχός τους, στην προσπάθεια για την πραγματοποίηση των στόχων τους.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ;

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter