Tips για αποδοτική μελέτη

  • Χώρισε το χρόνο σου σε 30-λεπτα διαστήματα από τα οποία τα 25 να τα αφιερώσεις στη μελέτη και τα υπόλοιπα  5 λεπτά στη χαλάρωση. Αφού συμπληρωθούν 4 συνεχόμενα διαστήματα, κάνε ένα διάλειμμα 15-20 λεπτών. Η τεχνική βασίζεται στην ιδέα ότι τα τακτά διαλείμματα, όταν συνδυάζονται με ώρες πραγματικής εργασίας, μπορούν να βελτιώσουν τις διανοητικές σου ικανότητες.
  • Μη γεμίζεις τα βιβλία σου με επισημάνσεις και σημειώσεις. Επικεντρώνουν την προσοχή σου μόνο σε συγκεκριμένα κομμάτια του κειμένου και αυτό δε βοηθά να δημιουργήσεις συνδέσμους μεταξύ των διαφόρων επιχειρημάτων, που μπορεί να προβάλλει το κείμενο.
  • Στον εγκέφαλό σου αρέσει ο προγραμματισμός και η ρουτίνα. Πρέπει να ξέρει ανά πάσα στιγμή της ημέρας, ποιες δυνάμεις πρέπει να χρησιμοποιήσει, για να σε βοηθήσει στην ανάλογη εργασία. Προγραμμάτισε λοιπόν την ημέρα σου μελετώντας καθημερινά την ίδια ώρα. Ο εγκέφαλός σου θα αποδίδει περισσότερο.
  • Ξέρεις φυσικά πόσο σημαντικός είναι ο ύπνος και πόσο ρόλο παίζει στο να μπορείς να αποστηθίσεις όσα διαβάζεις. Το να μένεις ξύπνιος τη νύχτα διαβάζοντας, δεν είναι και τόσο αποτελεσματικό αν και κάποιες φορές είναι η μόνη λύση, αν δεν έχεις σωστό προγραμματισμό και αναβάλεις συνεχώς τη μελέτη σου!
  • Το να διαβάζεις επίσης πολλές φορές το ίδιο κεφάλαιο για πολλοστή φορά, προσπαθώντας, μάταια, να το καταλάβεις, δεν βοηθά. Είναι πιο αποτελεσματικό να προσπαθείς να καταλάβεις μέσω ερωτήσεων και ασκήσεων, καθώς ο εγκέφαλος αναγκάζεται να ανακτήσει από τη μνήμη πληροφορίες για να απαντήσει στην ερώτηση και άρα τον βοηθάς να αποκτήσει γνώση αυτών των δεδομένων.
  • Κατά τη διάρκεια της μελέτης, αν θέλεις να έχεις το 100% της προσοχής σου, τα social media πρέπει να είναι για σένα μια άγνωστη ύπαρξη. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να συγκεντρωθείς και να κάνεις τη μελέτη σου αποδοτική.

Στο τέλος θα σου πούμε και ένα μυστικό. Ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προετοιμάσεις τον εγκέφαλό σου να δεχτεί πληροφορίες είναι η άσκηση! Πειράματα έδειξαν ότι ένα άτομο που ασκείται μπορεί πιο εύκολα να μαθαίνει και να κρατά πληροφορίες, καθώς η άσκηση βοηθά στην ανάπτυξη νέων νευρώνων και στην επιβράδυνση της γνωστικής φθοράς του εγκεφάλου.

Ελπίζουμε να βοηθήσαμε. Συνέχισε να μελετάς και όλα θα έρθουν εύκολα και φυσικά!

 

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ;

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter